Program sprawdzanie wyników Lotto

Wątki

 

[beware ... the werewolf]

Temat: Delphi 7 Zamieszczam Prosty Programik stworzony w Delphi :)
Np. program losujący liczby do lotka - czasem się wymyślać nie chce (a niektórzy widzą liczby tylko do piątku ^^). Proszę program do losowania lotka: procedure losuj(x,y:integer); // x to maksymalna liczba a y to ilosc liczb var z:integer; s:string; begin randomize; // zeby za kazdym uruchomieniem programu losowal inaczej;) s:=''; for z:=1 to y do s:= s + ' ' + inttostr(random(x)+1); // losuj y razy liczbe z zakresu x i przypisz do zmiennej s form1.wynik.Caption := s; // wyswietl liczby na ekranie end; wywołujemy procedure poprzez losuj(x,y); Przykładlosuj(49,6)lub z mozliwością wyboru:Losuj(strtoint(edit1.text), strtoint(edit2.text)); robilem tak na szybko wiec CZASAMI moze się zdazyc ze liczby się powtorzą no ale to kwestia sprawdzania liczby :) link nizej jak by ktoś chciał :) www.netico.pl/~live/lotto.exe PS: popieram Kot behemot ;) Pozdrawiam, UltrasGS...
Źródło: av-school.pl/forum/index.php?showtopic=104



Temat: Duży Lotek
Duży Lotek http://torrenty.org/timages/634cdd386c8cefc3c3cf43e57e53b7cf9962dbe3.jpg Program służy do przechowywania i analizowania wyników dużego lotka. Po pobraniu danych z pliku przedstawia w kolejności najczęściej losowane liczby. Program przechowuje zarówno wylosowane liczby jak i datę losowania. Oczywiście możliwe jest dopisywanie nowych losowań jak i usuwanie starych z bazy danych. Uaktualnienia bazy losowań moża pobrać 15 minut po losowaniu w telewizji. Program posiada dużo więcej innych opcji takich jak: "gra systemowa", "twoja gra" która służy do sprawdzania Twoich typowań. Nowe algorytmy zastosowane w tej wersji znacznie przyspieszyły jego działanie. Teraz już nie musisz wchodzić na stronę internetową żeby pobrać aktualną bazę losowań. Wystarczy że klikniesz na przycisk w programie !!! FULL http://rapidshare.com/files/62016516/Du__380_y_Lotek.rar
Źródło: tvsat-pl.info/index.php?showtopic=7255


Temat: [C++] Losowanie bez powtórzeń
czyli mam zrobić tablice jedno wymiarową i sprawdzać czy dana liczba się powtórzyła? Dr.Vee podał Ci funkcję lotto(...) dokonującą losowania. Jest to najlepszy algorytm jaki znam. Ale to tylko fcja, dodaj główne ciało programu wywołujące tą fcję, zatrzymywanie ekranu po wyświetleniu wyniku i jeżeli chcesz aby za każdym razem prog. losował inne liczby, fcję srand(....).
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1314669.html


Temat: Matmix 2006/2007
" />Ta intuicja to doświadczenie ale powiedz mi co w tym złego, że można poznać odpowiedź bez rozumowania. W końcu liczy sie wynik a nie sposób jak do niego doszedłeś. Teoretycznie nic nie umiejąc można wygrać tylko ma się szanse na to jak wygrać 2 razy pod rząd w lotka. Konkurs jest i nie ma co na niego narzekać. Śmieszne jest też, ... jest kompletnie śmieszne. Matmix sprawdzał w tamtym toku głównie wiedzę z programu + biegłość w jej wykorzystaniu i koncentracje. Dlaczego to jest według ciebie nic ? Tak patrząc mogę powiedzieć że OM nic nie sprawdza bo te zadania są zazwyczaj z kosmosu (tzn. nigdzie poza OM się z nimi nie spotykasz) a więc sprawdzają umiejetności kompletnie nie potrzebne.
Źródło: matematyka.pl/viewtopic.php?t=23678


Temat: 49's to LOrg 10.5 Konwerter
akurat ten konwerter wyswietla date ostatniego losowania, a czy mógłbyś przerobić go by startował bez potrzeby posiadania Lotto organizera, - startuje bez lotto organizera - jedynie konwertuje losowania 49's do pliku odczytywanego przez LOrga czy może sprawdzać ostatnie losowanie w pliku txt i pobierać brakujące (nowe) ? - pobiera ostatnie losowanie jakie jest w bazie, nie na stronie, program odczytuje z pliku txt chodzi o niesortowane !!! - wyniki nie są sortowane, prawie żywcem wzięte z bazy losowań adresu podanego powyżej
Źródło: g-lotto.info/forum/viewtopic.php?t=33


Temat: Problem z tablicami w programie, program Lotto
Witam mam takie problem ucze sie cpp z kursu w którym jest taki o to program i mi nie działa: Kod: Zaznacz wszystko// Lotto - użycie prostej tablicy liczb #include <iostream ... sprawdzenie, czy się ona nie powtarza bool bPowtarzaSie = false; for (int j = 0; j < i; ++j) { if (aLiczby[j] == aLiczby[i]) { bPowtarzaSie = true; break; } } // jeżeli się nie powtarza, przechodzimy do następnej liczby if (!bPowtarzaSie) ++i; } // wyświetlamy wylosowane liczby std::cout << "Wyniki losowania:" << std::endl; for (int i = 0; i < ILOSC_LICZB; ++i) std::cout << aLiczby[i] << " "; // czekamy na dowolny klawisz getch(); } Program jest w kursie pt. "Od zera do gier kodera megatutorial"
Źródło: eprog.pl/viewtopic.php?t=762


Temat:
Wiele osób ma problemy z podmianą grafik, instalacją patchy itp za pomocą specjalistycznych programów w Pro Evolution Soccer 8. Wystarczy mały błąd, aby gra już się nie włączyła. Wówczas trzeba przywracać ... - Buty: Nike, Adidas, Umbro, Puma, Lotto - Stroje 07/08 wszystkich drużyn i reprezentacji - Piłki: Nike, Adidas, Umbro - Ponad 50 twarzy i fryzur - Ligi, drużyny, kraje i puchary w High Def. - Logo powtórek - Espn radar and Espn logo (tablica wyników) - Ponad 100 nowych reklam na stadionach - Nowy orazek Mapy Światowej - Xbox 360 Ps3 Sterowanie - Nowy Option File z transferami, prawdziwymi nazwiskami, formacjami tak to wygląda u mnie: tutaj aby się zarejestrować Linki zostaly sprawdzone04/10/08 przez bota do sprawdzania linków :)
Źródło: laplinka.pl/index.php?showtopic=11228


Temat: Multilotek - Duży Lotek
Multilotek v1.9 - Duży Lotek v1.9 http://torrenty.org/timages/89cbf91fa6c05c5e7bb2d609f777ec756436982f.jpg Multilotek v1.9 Program służy do analizy i przechowywania wyników losowań multilotka. Jego zaawansowane funkcje mogą pomóc zaoszczędzić wiele czasu i pieniędzy. Zawiera systemy skrócone do gry w Multilotka. Jest to jedyny program na rynku który ma tak szybko aktualizowane bazy losowań dla zarejestrowanych użytkowników. Nie zapominamy także o niezarejestrowanych użytkownikach. Dla nich bazy losowań będą umieszczane na tych stronach www. W produkcji jest wersja 2.0 programu. Będzie ona bardziej zintegrowana z internetem. Zarejestrowani użytkownicy będą mogli wymieniać się doświadczeniami bezpośrednio z poziomu programu. Podstawowe funkcje programu: * wydruk bezpośrednio na blankiety, * kompatybilność z Windows 95 / 98 / ME / NT / 2000 / XP, * automatyczne pobieranie aktualnej bazy losowań z internetu, * sprawdzanie gry systemowej / pojedynczej, * ponad 2300 loswowań w bazie danych do analizy, * podpowiedzi w "dymkach", * drukowanie systemów, * sprawne informowanie o nowościach. Duży Lotek 1.9 Program służy do przechowywania i analizowania wyników dużego lotka. Po pobraniu danych z pliku przedstawia w kolejności najczęściej losowane liczby. Program przechowuje zarówno wylosowane liczby jak i datę losowania. Oczywiście możliwe jest dopisywanie nowych losowań jak i usuwanie starych z bazy danych. Uaktualnienia bazy losowań moża pobrać 15 minut po losowaniu w telewizji. Program posiada dużo więcej innych opcji takich jak: "gra systemowa", "twoja gra" która służy do sprawdzania Twoich typowań. Nowe algorytmy zastosowane w tej wersji znacznie przyspieszyły jego działanie. Teraz już nie musisz wchodzić na stronę internetową żeby pobrać aktualną bazę losowań. Wystarczy że klikniesz na przycisk w programie !!! Kilka możliwości i opcji programu: * wydruk bezpośrednio na blankiety, * kompatybilność z Windows 95 / 98 / ME / NT / 2000 / XP, * automatyczne pobieranie aktualnej bazy losowań z internetu, * sprawdzanie praktycznej skutecznosci systemów, * podpowiedzi w "dymkach", * ponad 3950 losowań do analizy (w bazie danych), * drukowanie systemów, * sprawne informowanie...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=109270


Temat: od zera do gier kodera czyzbym znalazl kolejny blad/niescislosc
witam. tutorial zawiera kod programu losujacego lotto. jako ze nie ide na latwizne, to chcialem sam napisac go od podstaw. no jednak napotkalem wyzszy schodek i zajrzalem jak to zrobil autor kursu. chodzi mi o 'porownanie' wylosowanej liczby z pozostalymi wylosowanymi liczbami, na wypadek powtorzenia sie. o to kod zawarty w kursie: // Lotto - użycie prostej tablicy liczb const unsigned ILOSC_LICZB ... + 1; // sprawdzenie, czy się ona nie powtarza   bool bPowtarzaSie = false;   for (int j = 0; j < i; ++j)  //  <<-----------------------------------------------------HERE! {   if (aLiczby[j] == ... liczby   std::cout << "Wyniki losowania:" << std::endl;   for (int i = 0; i < ILOSC_LICZB; ++i)   std::cout << aLiczby[i] << " "; // czekamy na dowolny klawisz getch(); } pogrubilem element ktory wydaje mi sie nonsensem. podany warunek blokuje dzialanie programu poniewaz igdy nie zostanie spelnione j<i. mam racje ? no a teraz kwestia jak to naprawic, mozg mam...
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=66204


Temat: problem z zadaniem, prosze o pomoc
witajcie, mam takie zadanko do zrobienia: Napisz program - grę LOTTO "Twój Szczęśliwy numerek" należy uwzględnić: a) czytanie liczb użytkownika B) symulację losowania c) sprawdzenie wyniku i podanie stopnia wygranej. zrobilem wszystko, nie moge tylko poradzic sobie, zeby program wyswietlal ile zostalo trafionych liczb i podawal stopien wygranych, stopnie wygranych sa na stronie lotto: http://lotto.pl/stro...ID-1025969.html (w tabelce) BARDZO PROSZE O POMOC, nie chce zawalic semestru :( a oto moj program: PROGRAM numerek; USES crt; type t_zakres=1..49; const liczby : array[1..49] of t_zakres= (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20, 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30, 31,32,33,34,35,36,37,38,39,40, 41,42,43,44,45,46,47,48,49); VAR i: byte; {zmienna sterujaca} Los1z36: ... liczbe '); readln(LGracza); UNTIL (LGracza 0)and(LGracza<37); readln; END; PROCEDURE wyniki; BEGIN WriteLn('W przygotowaniu'); END; BEGIN REPEAT pobierz_liczby; plos4z45; plos1z36; wyniki; Write('Czy chcesz grac dalej? [T/N] '); Klawisz:=readkey; Klawisz:=UpCase(Klawisz); UNTIL Klawisz='N'; END....
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=102992



Designed by Finerdesign.com